Elämysmarkkinointi ja kokonaisvaltaisen elämyksen tuottaminen

Ajankohta
16.03.2023 - 30.03.2023
Paikka
Etäopetus
Hinta
360,00
Ilmoittaudu viimeistään
01.03.2023
Ryhmäilmoittautumiset

Kuvaus

Koulutuspäivissä perehdytään asiakaskokemuksen rakentumisen elementteihin ja siihen, miten asiakasarvo muodostuu ja miten tehdään asiakaskohtaamisista merkityksellisiä. Asiakaslähtöisyys on luonnollisesti kaiken toiminnan lähtökohtana, mutta kuinka aidosti se lopulta toteutuu käytännössä?

Koulutuksessa syvennytään aidon ja autenttisen palvelukokemuksen rakentamiseen sekä ainutlaatuisen asiakasarvon prosessin ymmärtämiseen. Tämän päivän palvelukokemuksessa pitäisi korostua entistä enemmän kokemuksellisuus ja elämyksellisyys. Milloin asiakaskokemus muuttuu elämykseksi?

Koulutus antaa sinulle työkalut ja osaamisen kokonaisvaltaisen elämyksen ja elämysmarkkinoinnin tuottamiseen. Koulutuspäivissä tutustutaan kattavasti eri elämysmalleihin, työkaluihin ja elementteihin sekä rakennetaan käytännössä elämyksellisyyttä ja elämystuotetta omaan työpaikkaan tai yritykseen elämysmallin, tarinallistamisen, asiakaspolun, kohtaamisten, vuorovaikutteisuuden, aistien ja tunteiden kautta. Koulutus antaa käytännön opin eri elämysmalleista ja työkalut elämyksen rakentamiseen.

Sisältö

Ensimmäisessä koulutuspäivässä aloitetaan ideoimaan ja toteuttamaan omaa elämykselliseen ja kokemukselliseen palvelukokemukseen liittyvää kehittämistyötä, jota työstetään itsenäisesti aina koulutuspäivien välissä. Kaikki osallistujat saavat henkilökohtaista sparrausta ja ohjausta omaan työhönsä kouluttajalta. Jokainen saa halutessaan esitellä oman työnsä viimeisellä kerralla ja saa kommentteja ja näkökulmia myös muilta osallistujilta.

Aika ja paikka

to 16.3., ke 22.3., to 30.3., to 20.4. & to 27.4.
klo 12-16, etäopetus.

Kohderyhmä

Koulutus on avointa kaikille asiasta kiinnostuneille, eikä se vaadi pohjakoulutusta. Koulutus soveltuu erinomaisesti henkilöille, jotka toimivat tapahtuma-, matkailu-, ruoka-, ravintola- tai hyvinvointialalla. Lisäksi myös terveys-, liikunta-, hyvinvointi ja GreenCare-yrittäjät sekä palvelu- ja koulutusalalla työskentelevät sekä yhdistyksien ja järjestöjen toiminnassa mukana olevat hyötyvät koulutuksesta.

Osaamistavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on antaa opiskelijoille seuraavat tiedot ja osaamistaidot:

-osaat tuottaa elämyksellisen palvelukokemuksen asiakkaallesi sekä saat työkaluja elämyksen rakentamiseen
-saat ymmärryksen, mistä kokonaisvaltainen elämys muodostuu
-osaat toimia luovasti, joustavasti ja ketterästi asiakasrajapinnassa
-osaat suunnitella ja toteuttaa palvelusi asiakkaan näkökulmasta
-osaat keskittyä asiakkaan kokemukseen ja merkityksellisen palvelukokemuksen luomiseen
-saat osaamisen, miten tuottaa lisäarvoa asiakkaallesi
-koulutuksen käytyäsi sinulla on ymmärrys, kuinka erottautua kilpailijoistasi

Kouluttajat

Kouluttajana toimii KTT Maijastiina Jokitalo, jolla on 20 vuoden kokemus erilaisista markkinoinnin asiantuntija-, koulutus- ja yrityssparraustehtävistä sekä yksityisen että julkisen puolen yritysten kanssa. Erityisesti Jokitalo on perehtynyt kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, asiakaskokemuksen, brändäyksen ja palvelumuotoilun näkökulmiin.

Jokitalolla on eloisa ja inspiroiva tapa kouluttaa, joka varmasti koskettaa osallistujia. Maijastiina vie aina kaiken opin vahvasti käytäntöön ja hän on saanut erinomaista palautetta asiakkaan rooliin asettumisesta ja tavoitteiden kirkastamisesta sekä asiakkaan oivalluttamisen kautta päästä parhaaseen lopputulemaan niin yrittäjänä kuin asiantuntijana.

Maijastiinasta sanottua:

”Maijastiina on kannustava, energinen ja innostava kouluttaja, jonka koulutuksessa ei todella tule aika pitkäksi”

”Maijastiina on huikea persoona ja talentti. Teema ilmaisi mukaansa ja se johtui isosti kouluttajan persoonasta, jonka taustalla selkeästi valtava ymmärrys aiheesta. Harvoin pääsee näin mahtavan tyypin luennoille. 5/5:)”

”Kouluttajan asiantuntemus oli häkellyttävää ja opin 100% varmasti jotain uutta, vaikka minulla on jo kaksi tutkintoa markkinoinnista.”

”Innostunut kouluttaja innostaa kuulijaakin!”

”Kouluttajan oma intohimo aiheeseen välittyy kuulijalle. Maijastiina on vivahteikas ja käytännönläheinen kouluttaja, joka käyttää paljon todellisia esimerkkejä.”

”Maijastiina on ihanan asiantunteva ja rento. Käytännön esimerkit ja caset hyviä ja tuoreita. Ilo oli olla!”

  • Toteutus: 

    Yhteistyössä Hämeenlinnan kesäyliopiston kanssa, etäopetus.

  • Lisätietoja: 

    Karin Johnson, koulutuskoordinaattori
    karin.johnson(a)snellmanedu.fi
    044 746 2842

    asiakaspalvelu(a)snellmanedu.fi
    044 746 2840

  • Hinta: 

    360 €

    Hinta ei sisällä, eikä siihen lisätä arvonlisäveroa. Valittavanasi on kaksi eri maksuvaihtoehtoa, Paytrailin monet maksutavat tai SnellmanEDUn laskutus. Katso lisätietoa ilmoittautumisesta ja maksutavoista


Ryhmäilmoittautumiset