Asiakaspalvelun monet kasvot vuonna 2024

Ajankohta
08.04.2024 - 25.04.2024
Paikka
Joustava
Hinta
179,00
Ilmoittaudu viimeistään
25.03.2024
Ryhmäilmoittautumiset

Kuvaus

Kun maailma digitalisoituu ja itsepalvelu verkossa yleistyy, on asiakaspalvelulla yhä tärkeämpi rooli asiakkaan ostopolulla asiakaskokemuksen rakentajana. Teknologia kun on nopeaa – ja evoluutio hidasta.

Ostopäätös tai yhteistyö edellyttää luottamusta ja luottamuksen rakentumiseen tarvitaan vuorovaikutusta – kohtaamista eri kanavissa. Valinnan varaa on tänä päivänä niin paljon, että asiakaspalvelu ja sen luoma ostokokemus on usein ratkaisevassa asemassa.

Valmennuksessa käsitellään ajankohtaisia asiakaspalvelun teemoja niin aivotutkimuksen, asiakaskokemuksen kuin sisäisen viestinnänkin kautta. Kurssilla kehität omia valmiuksiasi tämän päivän asiakaspalveluvuorovaikutukseen ja ymmärrystäsi hyvän asiakaskokemuksen kulmakivistä.

Sisältö

Teema 1. Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta

  • Evoluutio hidas, teknologia nopea: ihmisen perustarpeet ohjaavat tekemistämme
  • Aivotutkimuksen antia myönteisen vuorovaikutuksen rakentamiseen: aivoja palkitseva viestintä
  • Asiakassuhde mitataan hankalissa vuorovaikutustilanteissa: kuinka selvitä kunnialla?

 Teema 2. Kuinka rakentaa hyvä asiakaskokemus vuorovaikutuksella?

  • Asiakaskokemus syntyy vuorovaikutuksesta eri kanavissa
  • Asiakaskokemus on tunnetta ja toimivuutta
  • Asiakaskokemuksen dos ja don’ts

 Teema 3. Hyvä asiakaspalvelu tarvitsee tuekseen hyvää työyhteisöviestintää

  • Sisäinen viestintä asiakaspalvelun voimavarana
  • Työyhteisön tuki asiakaspalvelulle
  • Jaksaminen ja vastuullinen viestintä

Aika ja paikka

ma 8.4.2024 lähiopetus
ma 15.4.2024 etäopetus
to 25.4.2024 lähiopetus

Joka päivä klo 13–16
Lähipäivät järjestetään Kuopiossa, voit kuitenkin osallistua halutessasi kaikkiin päiviin myös etänä.

Kohderyhmä

Kurssi on tarkoitettu kaikille asiakaspalveluteeman ympärillä työskenteleville, siitä kiinnostuneille ja sitä johtaville.

Osaamistavoitteet

Koulutuksen suoritettuaan opiskelija:

  • osaa hyödyntää tietoa tämän päivän asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen vaatimuksista asiakaspalvelutilanteissa
  • osaa käyttää tehokkaita vuorovaikutuksen keinoja myönteisen asiakaspalvelukokemuksen rakentamiseksi
  • osaa valmistautua haastaviin asiakaspalvelun vuorovaikutustilanteisiin
  • ymmärtää vuorovaikutuksen merkityksen asiakaskokemuksen tärkeänä elementtinä

Kouluttajat

instructor_img

Vuorovaikutus- ja viestintävalmentaja Minna Haapsaari on auttanut työyhteisöjä parempaan vuorovaikutukseen ja asiakaskokemukseen jo vuodesta 2003. Haapsaari on monipuolisen uransa aikana opettanut yliopistossa ja korkeakouluissa, toiminut kansainvälisissä hankkeissa, markkinointiviestintätoimistojen viestintäkonsulttina ja IT-talon palvelumuotoilijana (mm. Vincit.) Haapsaari on opettanut viestintää mm. Jyväskylän yliopiston kielikeskuksessa, Kuopion Snellman-kesäyliopistossa ja Itä-Suomen yliopistossa.

Jyväskylän yliopisto palkitsi Haapsaaren (os. Koljonen) vuonna 2010 puheviestinnän ansioituneena alumnina esimerkillisestä viestintäurastaan.

Lue lisää: http://www.viestintahaapsaari.fi

  • Toteutus: 

    Osa koulutuspäivistä järjestetään lähiopetuksena Kuopiossa ja osa etäopetuksena. Voit kuitenkin halutessasi suorittaa koulutuksen myös kokonaan etänä.

  • Lisätietoja: 

    Niina Räsänen, suunnittelija
    niina.rasanen(a)snellmanedu.fi
    044 746 2863

    asiakaspalvelu(a)snellmanedu.fi
    044 746 2840

    Voit tilata tämän koulutuksen myös räätälöitynä työyhteisöösi.

  • Hinta: 

    179 €

    Hinta ei sisällä, eikä siihen lisätä arvonlisäveroa. Valittavanasi on kaksi eri maksuvaihtoehtoa, Paytrailin monet maksutavat tai SnellmanEDUn laskutus. Katso lisätietoa ilmoittautumisesta ja maksutavoista


Ryhmäilmoittautumiset